27. června 2018

Přehled změn na Profesia.cz – 1. pololetí 2018

I když to na grafickém designu často nepoznáte, v Profesii pravidelně pracujeme na několika změnách, abychom naše služby neustále posouvali dopředu. Nezáleží, zda jde o již existující služby nebo nově vzniklé, ani jestli jde o pracovní nabídky, databázi životopisů nebo způsob vyhledávání. Naším cílem zůstává poskytovat uživatelsky přívětivou platformu, která spojuje lidi hledající si práci s Vámi – potenciálními zaměstnavateli. Tím, že byl první půlrok pro personalisty plný novinek, přinášíme Vám chronologický přehled změn, které jste mohli tento rok na Profesia.cz zaznamenat.

Nové možnosti vyhledávání v databázi životopisů (leden)

Už v lednu jste si mohli vyzkoušet nové vyhledávání v databázi životopisů. Ve vyhledávání vhodných kandidátů přes klíčová slova jste mohli začít uchazeče filtrovat pomocí logických operátorů (tzv. boolean search). Také jsme přidali nový filtr seřazování vhodných životopisů nejen podle datumu, ale i podle relevance.

Příprava na GDPR a lepší přehled o uchazečích v databázi (březen)

Nové nařízení týkající se ochrany osobních údajů neobešlo ani Profesii. Všechny webové formuláře, včetně zasílání reakcí na pracovní nabídky a databáze životopisů byly přizpůsobeny tak, aby Profesia, ale i zaměstnavatelé využívající její služby, mohli se získanými kontakty pracovat v rámci jejich náborového procesu.

Na základě rozhovoru se zaměstnavateli jsme upravili i zobrazování informací v seznamu životopisů, aby byl více informativní. U kandidátů v seznamu najdete od března nejen to, v jaké oblasti chtějí pracovat, ale i jejich předcházející zkušenosti, či seznam firem, ve kterých pracovali.

Nové zadávání lokalit v pracovních nabídkách a Reach nabídka (duben)

Nejvýraznější změnou byla změna způsobu zadávání lokalit v pracovních nabídkách. Naším cílem bylo nejen zvýšit relevantnost výsledků vyhledávání pro uchazeče, ale i lepší viditelnost nabídek a nárůst reakcí pro firmy, které zadávají v nabídkách správné místo výkonu práce. Po nasazení změn se nám podařilo zvýšit počet prokliků na detail nabídky o +16%. Relevantnější výsledky vyhledávání přinesly vyšší průměrný počet zhlédnutí detailu nabídky.
Pro firmy, které potřebují oslovit kandidáty z celé České republiky, jsme připravili novou službu – Reach nabídku, která se zobrazuje přímo na lukrativním místě v seznamu nabídek. Jejím cílem je zvýšit zásah nabídky u uchazečů, kteří hledají konkrétní pozici.

Druhé pololetí před námi…

Náš produktový tým usilovně pracuje na tom, abychom Vám přinášeli novinky pravidelně. I v druhém půlroku budeme vylepšovat vyhledávání pracovních nabídek. Chceme, aby si uživatelé uměli jednoduše vyhledat práci nejen ve své obci, ale i v širším okolí. Uchazečům z regionů s vysokou nezaměstnaností chceme ukázat možnosti, které nabízejí zaměstnavatelé ve vzdálenějších regionech a lepší možnosti chceme nabídnout i inzerátům, které nevyžadují návštěvu konkrétního pracoviště. Kromě toho pracujeme na vývoji nových služeb, o kterých Vás budeme v druhé polovině roku informovat.